Tuesday, January 17, 2017

Какво наготвих 17.01.2017 (из "Кратък наръчник за надебеляване")

Възнамерявам да направя серия от постове на тема "Какво наготвих тази вечер". 
Очакванията към мен като към млада булка са големи, особено след като направих сватбен пост, така че хубавото трябва да се документира! 
Понеже напоследък се случва често, а бих искала да се похваля на някое свое бъдещо Аз колко редовно и добре съм готвила, в случай, че бъдещите ми Аз не искат да готвят. Също, със следващите постове целя да се подсигуря в случай на надебеляване - да мога да проследя причинно-следствената връзка със снимков материал.

Сряда, 17.01.2017

1. Пиле къри с кафяв ориз басмати

Лук, пиле - в тигана. Изчаках да изврят петте литра вода, които пилето пуска. Сигурно са го готвили за Мистър Олимпия, не знам. Подправки със странна миризма, които намерих вкъщи - къри, второ къри, трето къри, куркума, червен пипер. Накрая към 250г заквасена сметана и консерва с домати. 
Кафевият ориз се вари се с търпение и любов, иначе не става.

2. Салата от цвекло и морков

Дресингът и можеше да е по-прекрасен и да се състои от чесън, джинджифил, мед, лимон и зехтин, само че след толкова готвене ме домързя да цапам и другата купа на кухненския робот, за да ги смеля. Така че по-постно - само зол, зехтин и оцет.



Очаквайте и постове с десерти в категория "Как да надебелеем за 10 дни"

No comments:

Post a Comment